満開の八重桜@オーバカナル紀尾井町

お天気に恵まれた土曜日、オーバカナル紀尾井町までお散歩に行ってきました。
・オーバカナル紀尾井町
普段はブラッスリーの利用が多いのですが、週末の午後なのでゆっくりとカフェでお茶でも・・・と思って出かけたのですが、お店の前まできてびっくり!席を待つ人が何組もいたのです。


それもそのはず。紀尾井町のオーバカナルの前の八重桜は満開だったんです。
八重桜満開のオーバカナル紀尾井町2
千鳥ケ淵のソメイヨシノが散りはじめたので、お花見の人出が少なくなったと思ったら、今度はこちらで八重桜を楽しんでいた、というわけですね。
席を待っていた人たちは、テラス席を希望していたようで、店内のほうだとすぐに入れました。
読みかけの本を読みながら、にぎやかなお店の雰囲気と、華やかなピンク色の八重桜を楽しみました。
八重桜が咲いているうちに、もう1回行きたいですね。

満開の八重桜@オーバカナル紀尾井町」への10件のフィードバック

  1. I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was great. I do not know who you are but certainly you’re going to a famous blogger if you aren’t already 😉 Cheers!

  2. Spot i’ll carry on with this write-up, I honestly feel this webpage requirements a great deal much more consideration. I’ll oftimes be once more to read significantly far more, appreciate your that facts.

  3. I need to to thank you for this very good read!! I absolutely enjoyed every bit of it. I’ve got you book marked to look at new stuff you post…

  4. When I go to this website there’s new points and enhanced will probably be able to study from. Haha I’ve skilled your supply code as well numerous occasions to master how you’re performing factors so we could wear them my web page. Thanks! I can teach you about approaches to easy.

  5. I simply want to mention I’m new to weblog and honestly enjoyed you’re website. Most likely I’m want to bookmark your website . You really come with good writings. Cheers for revealing your webpage.

  6. 私はあなたについてのこの記事を書くに入れてすべての努力に感謝 ???PR???????????&????????? : minako’s blog : ??????@?????????? . 私は私のクライアントのいくつかはそれは面白いかもしれないと思うように私は私のウェブサイトにあなたのブログにバックリンクバックを投稿します。

  7. 私はあなたについてのこの記事を書くに入れてすべての努力に感謝 ???PR???????????&????????? : minako’s blog : ??????@?????????? . 私は私のクライアントのいくつかはそれは面白いかもしれないと思うように私は私のウェブサイトにあなたのブログにバックリンクバックを投稿します。

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 * が付いている欄は必須項目です