深夜に食べるもの。

夜遅くの食事の時にいつも食べているものがあります。
それは・・・納豆。納豆嫌いな方、ごめんなさい!!
子どもの頃から、納豆が好きで、卵を入れたり、お漬け物を入れたり、あるいはパスタと絡めたり・・・と、かなりの頻度で納豆を食べていました。


だから、我が家の冷蔵庫には、いつも納豆が常備されているんです。これがないと落ち着かないくらい(笑)
一番好きなのは、納豆に卵と刻みネギを入れたものをご飯と一緒に食べるシンプルな食べ方。でも、夜遅くだとカロリーが気になるので、卵とご飯をあきらめて、納豆だけ!!!で食べちゃうんです。
そんな話を知人にしたところ、納豆は夜食べるのがいいと大絶賛されました!
納豆の血液さらさら効果が、寝ている間、持続するんですって!
普段ストレスの多い生活をしている人にはお薦めだそうです。
ということで、今夜もキッチンで一人納豆・・・。ちょっと怖い風景かもしれません(汗)

深夜に食べるもの。」への4件のフィードバック

  1. We stumbled over here by a unique page and believed I could examine things out. I like what I see so now i’m following you. Appear forward to discovering out about your net web page to get a second time.

  2. Hi my friend! I wish to say that this article is awesome, nice written and include approximately all important infos. I’d like to see more posts like this.

  3. I simply want to mention I am beginner to blogging and site-building and really enjoyed this blog site. Very likely I’m planning to bookmark your site . You actually come with great stories. Thanks a bunch for sharing your web-site.

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 * が付いている欄は必須項目です