2009年仕事納めです

今日12月25日でニューズ・ツー・ユーは仕事納めです。
サービスの方は28日までサポートしています。また会員企業様のニュースリリース公開は年末年始も可能です。
本当に大変な一年でした。
ちょっと強がって言えば、想定の範囲内ではありましたが(笑)


インフラ面での投資やサービスのバージョンアップ、管理体制の強化など、しっかりと足腰を鍛えた1年だったと思います。
そして、スピード。下期になってPDCA サイクルが劇的に改善していることも来年に向けての明るい要素だと思います。
今日の納会には、殻付きの牡蠣&白ワインを差し入れしました。
生牡蠣は大好きなのですが殻を開けるのが大変で・・・。でも、当社には、みたいもんさんがいました!!さすがに通称「シェフ」だけあって、さくさくと牡蠣を開けていってくれます。
今回、M君とY君という二人の弟子もできたことですし、来年の納会にもまた牡蠣を用意したいなぁと考えています。
??.jpg
この1年は、会員企業のみなさまに支えられた1年でした。
事例セミナーにご登壇いただいたり、ウェブサイトや新著の事例コーナーにご協力をいただいたり・・・。その都度、サービスについて新しい気付きや勇気をを与えていただきました。ほんとうにありがとうございました。
10年目を迎える来年。長くご愛顧いただいているみなさまのご期待にちゃんと応えられる私たちでありたいです。
今年も1年間本当にありがとうございました。引き続き、どうぞよろしくお願いいたします。

2009年仕事納めです」への3件のフィードバック

  1. Hello there, just changed into aware of your blog via Google, and found that it is truly informative. I’m gonna be careful for brussels. I will appreciate in case you proceed this in future. Lots of other folks will likely be benefited out of your writing. Cheers!

  2. What i don’t understood is in fact how you are not actually much more well-preferred than you might be right now. You are very intelligent. You recognize therefore considerably on the subject of this subject, made me for my part believe it from so many numerous angles. Its like men and women aren’t fascinated except it’s something to do with Girl gaga! Your own stuffs nice. Always deal with it up!

  3. I just want to say I am very new to blogging and site-building and honestly liked your website. Most likely I’m want to bookmark your blog . You definitely have superb stories. Many thanks for sharing your blog.

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 * が付いている欄は必須項目です