新年会@こだま

週末の@nsekiと@noritakahiro主催のエヌゼミ(#nsemi)に参加するため@nsekiと一緒に修善寺へ移動。
いつもゆる〜い@nsekiと、スケジュール決まっていないと不安な私。東京駅でちゃんと会えただけで、十分です(苦笑)


新幹線こだまで約1時間、そのあと伊豆箱根鉄道に乗り換えて35分。2時間弱で現地に到着。
twitterで実況したとおり、ふたりでシャン&おつまみで新年会。
先発隊と現地で合流したときには、完全に出来上がっていました・・・(汗)
新幹線はまだしも、伊豆箱根鉄道の車両内で飲んで食べてやっていた図は、在来線で酔っぱらいが酒盛りをしているようなものだと言われてショック!
はしゃぎ過ぎました・・・、スミマセン。
そんな仕事始め最初の金曜日の夜でした。
おつまみby D&D

新年会@こだま」への4件のフィードバック

  1. Fantastic post. I was checking continuously this blog and I’m impressed! Really valuable information especially the last portion I care for such data a lot. I was in search of this particular info for any really long time. Thank you and ideal of luck.

  2. I just want to tell you that I am all new to blogging and honestly enjoyed your web blog. More than likely I’m going to bookmark your blog . You actually have exceptional articles and reviews. Appreciate it for sharing your web-site.

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 * が付いている欄は必須項目です